Yasmin.
SITE ABOUT ENTRY LINKS STUFF
tak menghargai -.-
Tuesday 7 February 2012 • 04:34 • 0 comments
 Assalamualaikum :)
Okay , aku dah buad keputusan . keputusannya nak buad tutorial . okay , mula-IInya malas . tp , terpaksa jugak kalau tidak hati ni semakin berasap-II , panas membare kerana marah . sbb apa ? okay , aku ade dua org kawan . sorang burn , sorang lagi myra . sory la . aku cakap ny sbb aku jujur k . tp , kalau diaorg tak bace post ny pon takpe . okeh , diorg suroh aku edit blog diorg pakai skin . okeh , aku edit tu , edit ny . buad header semua . sampai tak bole tido la teringatkan diorg punya blog . risau sbb ada yg tak siap . then , bila dah siap . dah cantik semua , myra tetibe tuka skin . dia buad sndiry . okay la , kalau myra tu tahu edit , knape suroh aku edit blog dia slame ny ? aku baek-II bagi free tolong edit blog dia , skali dia tuka semuanya . EVERYTHING !!! okay , takpeee . aku lek jee . aku cakap sukahati dia la kan . tp , kakak aku tahu yg hati nak tengah menggelegak time tu . huhh -.- okay , then aku buad tak layan je la . sukahati kau la nak buad ape . aku taknak tolong dah . tetibe hari ny pulak , burn kate dia nak tuka skin . dia suruh aku edit balek semua . okeh , sory to say la , dia ingat aku ny kuli ke apa ? okeh , blog pertama dia mmg aku ikhlas nak buad . aku mmg rajin gila la nak buad , tetibe hari ny dia suruh tuka semuanya . EVERYTHING !!! k , apa perasaan korang time tu ? marah la kan . tp , aku buad-II cool je depan diorg . aku ckp kat burn , kau edit sndiry . kau rujok tutorial kat sane , kat sane . aku ade la bagi link tutor tu .. sbb aku pon ade yg blaja sndiry . so , skrg ny aku dah fedap . aku taknak tolong edit blog org lagi . nnt hati aku yg saket . Haaaaaa ! baru aku ingat . lagi sorang , aiman nabila . dulu , mase aku tak tahu buad skin , dia suruh aku edit blog dia . dia nak sebijik mcm nasuha punya blog . so , aku dah buad sebijik ! tetibe dia tuka semuanya . EVERYTHING !!! pastu , bila aku dah pandai buad skin , teros carik aku suroh aku edit pakai skin . 3 kali tuka skin . sbb , dia sikit-II suroh aku tuka skin . naseb baek skin yg first n kedua tu aku belom edit habes . aku sabar lagi . then , skin ketige , aku tolong lagi . dah habis edit dah pon . tp , kalau lepas ny dia nak tuka jugak mcm mane myra ngan burn buad kat aku , mmg aku malas dah la . fedap meyhh !! takpeee , aku sabar jee . buad la sesuka hati korang . korang tak pena fikir hati aku ny camane . takpe takpe , buad la ape korang nak buad . aku malas nak edit blog org lepas ny . mintak tolong buad header je pon aku taknak dahh . aku malas nak tolong . so , pandai-II la cari tutor . aku edit blog , bukan untok korang je . ramai lagi kott . tp , takde la mcm korang . tak menghargai langsong ! takpe weyhh , lantak la . sory aku ckp cm ny , tp aku dah hilang sabar dah ! Kbyeeeeee !!!


PASTFUTURE
MY WORDS;
Hey you , yeah you . No , not you . That other one . You right there ? Yes you . My name is Yasmin. Already forteen years old and now stay in Malaysian.



back to default bg
GIVE ME YOUR WORDS;

"



OTHERS;

>> Our Anniversary
date : 24 March 2013
at:6.37pm


>> YongHwa's Birthday
date : 22 June
at: 12am


>> My Birthday
date: 8 December
at: 12am