Yasmin.
SITE ABOUT ENTRY LINKS STUFF
:'(
Saturday 4 February 2012 • 06:48 • 0 comments
Assalamualaikum :)

Okay , kali ny taknak buad lawak . sbb apa ? sbb kali ny nak update pasal benda yg sedih sesangat :) aku taknak taip pasal bende-II yg membuadkan korang geli , nak muntah , menyampah , ketawe . aku taknak . Okay stop . Firstly , Al-Fatihah to IrdinaIzaty boyfriend . okeh babe , ini la dia aku nak cite . kawan aku , okay , kawan jee kay ? bukan kawan baek xD Hahaha , okay stop :( dia punya boyfriend meninggal dunia pade 28 January 2012 . Okay , sdeyh gila la . dia punya boyfriend name Johan . Okay , senang . Johan meninggal sbb accident motor . kete langgar dia . Maaakkk ! kesian sial :( tetibe mak Johan call Irdina , bgtau yg Johan dah meninggal . k , aku tak kenal pon Johan tu sape . tp , tak salah kan kalau kite sedekah Al-fatihah ke kan ? aku kesian kat kawan aku . dan Johan jugak :(

Okay , Johan telah dikebumikan di Johor :) Okay . stop , broo . sedih gila la . aku bukan la nak gedik-II post pasal diorg . tp , aku simpati . hurm , okay . aku over sngt ke ? tahh . 
ini la dia . sory gambar tak beberape jelas . aku dapat gamba dia pon dari Twitter . skrg , Irdina la yg handle twitter dia . Ehh , sial la . aku pulak yg nangis :') Baru form 5 weeyhh . muda lagi . Shitt la . kesian ! 

-_______________________________-
Okay , sedih :( Byeeeeee !







PASTFUTURE
MY WORDS;
Hey you , yeah you . No , not you . That other one . You right there ? Yes you . My name is Yasmin. Already forteen years old and now stay in Malaysian.



back to default bg
GIVE ME YOUR WORDS;

"



OTHERS;

>> Our Anniversary
date : 24 March 2013
at:6.37pm


>> YongHwa's Birthday
date : 22 June
at: 12am


>> My Birthday
date: 8 December
at: 12am