Yasmin.
SITE ABOUT ENTRY LINKS STUFF
Cousin -> Brother
Monday 30 July 2012 • 07:39 • 0 comments




Assalamualaikum :) Firstly nak perkenalkan nama adik myn dulu . Nama dia Syah Al-Mukmin . and me Yasmin . okay kiteorang sama kan ? I mean ayat last tu . MIN samaa . Excited gua nak update harini ! Dia tersangat laa putih and handsome . Ohhhh bangga gilaa . okay cerita sebenar , dia cousin myn . Dulu masa dia kecil , mak pernah nak ambil dia . tapi makcik myn tak bagi maklum laa kecik lagi . and family kiteorang pon perempuan jee . nak jugak adik lelaki . bila mak pregnant je , keluar mesti perempuan . then skrg mukmin dah standard 2 . so , kiteorang berniat nak tanya ibu dia lagi sekali boley tak ambil dia sebab mukmin nie jenis yang degil sikit . tak berapa pandai and suka merayau . malam-2 pukul 11 or 12 baru balik . padahal baru standard 2 tuu . then abang dia suka marah-2 dia . Ikotkan semua laa mcm banyak abaikan dia . family kiteorang je manja dengan dia . sayang dia lebih-2 . 

Then , kitaorang bincang-2 and try tanya ibu dia . ibu dia kata tanya abah . abah dia kata sukati laa . tapi mukmin nak ke . pastu myn pon kelam kabut laa datang kat dia nak tanya . dia kata 

Tinggal ngan maklong ? Naaakkk ! Tapi mukmin kena ucap selamat tinggal dulu dekat kawan-2 mukmin .


Seriously comel budak nie . then kiteorang pon jerit-2 seronok kan bakal dapat adik lelaki . dia kata bulan 9 baru dia nak duduk rumah kiteorang . nnt nak tukarkan dia sekolah . Bangga dapat adik handsome gilaaaaaaaaa :)  Kau ado ? okay myn dah bayang macam-2 dah mcm mana dia besar , dia jadi apa semua . okay gila dah datang . tak sabar nak tunggu bulan 9 . myn dah ajak dia tinggal sekarang sebab nnt raya boley raya ngan kiteorang pergi Pulau Tioman . Tapi dia nak raya ngan ibu and saudara dia dekat Melaka . Sedihh :( tapi takpe ! next year adaa . banyak masa lagi :DD


To Syah Al Mukmin
 Mukmin , kau dengar elok-2 . aku akan kasi kau kasih sayang secukupnyaa . aku akan jaga kau elok-2 . setiap malam kau kena belajar dengan aku sampai kau pandai ! jangan ingat muka kau handsome , taknak belajar . aku ajar kau hormat orang . cakap elok-2 . tak payah keluar rumah sampai lewat malam baru balik . nak balik lewat malam , hang dengan family sendiri . setiap minggu aku bawak kau tengok wayang ! Hhahaha :P nnt aku bagi kau handphone . lepas nie kalau kau rindu awek kau kat sekolah lama , kau call laa num mak dia . cakap nak cakap ngan awek kau . tapi aku rasa bila kau masuk sekolah baru , mesti ramai awek-2 cun . Jangan risau . tiap malam kau kena tidur ngan aku sebab aku bakal jadi kakak kau ! and you will be my brother . remember that :)


Okay nah mukmin muahh pipi kiri muahh pipi kanan . merah dah pipi kau . Heee , okbyeeeee *lariii*






                       












PASTFUTURE
MY WORDS;
Hey you , yeah you . No , not you . That other one . You right there ? Yes you . My name is Yasmin. Already forteen years old and now stay in Malaysian.



back to default bg
GIVE ME YOUR WORDS;

"



OTHERS;

>> Our Anniversary
date : 24 March 2013
at:6.37pm


>> YongHwa's Birthday
date : 22 June
at: 12am


>> My Birthday
date: 8 December
at: 12am